سوالات متداول
چگونه خرید کنیم؟
شما بعد از ثبت نام با وارد کردن شماره تلفن همراه خود ، میتوانید محصولات موجود در فروشگاه را به سبدخرید خود اضافه کنید. برای اینکار کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس گزینه افزودن به سبد خرید را انتخاب کنید. بعد از این مرحله شما میتوانید از طریق صفحه سبد خرید ، گزینه ثبت سفارش را انتخاب کنید و سپس با وارد کردن مشخصات و آدرس خود گزینه ثبت نهایی را انتخاب کنید تا سفارش شما در سیستم ثبت گردد. در این مرحله فاکتور شما صادر گردیده و کارشناسان فروش ما با شما جهت ادامه مراحل تماس خواهند گرفت.
نحوه و هزینه ارسال سفارش ها چگونه است؟
کلیه سفارش ها بعد از ثبت بصورت آنلاین به سرعت پیگیری شده و جهت ارسال در سریع ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته خواهد شد.
گارنتی و خدمات پس از فروش به چه صورت است؟
کلیه دستگاه های عرضه شده در این هولدینگ شامل 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.
لازم است برای استفاده از این خدمات ، حتما فاکتور فروش و کارت ارائه شده توسط بخش فروش را برای اثبات خرید خود به همراه داشته باشید.
در صورت نیاز فوری جهت تعمیر ، نگهداری و سرویس دستگاه های قهوه ساز با ما تماس حاصل فرمایید
چگونه با شما تماس بگیرم؟
شما میتوانید با استفاده از شماره تلفن های
86096421 (21) 98+ و 86096427 (21) 98+
از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:00 صبح الی 18:00
و روزهای پنجشنبه از ساعت 9:00 الی 14:00
با ما تماس حاصل نمایید
در صورت دریافت کالای اشتباه باید چه کاری انجام دهم؟
کارشناسان ما سفارشات شما را با دقت بررسی و سپس ارسال می کنند، با اینحال چنانچه کالای دریافت شده با سفارش شما مطابقت نداشته باشد می توانید مراتب را ظرف مدت 24 ساعت به کارشناسان بخش فروش ما اعلام نمایید تا به مشکل شما رسیدگی گردد
در صورت دریافت کالای معیوب چه کاری باید انجام دهم؟
در صورت مشاهده هرگونه مشکل در کالای دریافت شده خود ، 24 ساعت فرصت دارید تا مراتب را با کارشناسان بخش فروش مادر میان بگذارید تا بسرعت به آن رسیدگی گردد. شما می توانید کالای معیوب خود را تعویض نموده و یا مبلغ وجه دریافتی به کارت بانکی خریدار عودت داده خواهد شد. کالای دریافتی باید توسط شما صدمه ندیده باشد و در بسته بندی اصلی به همراه تگ و فاکتور و رسید
وجه پرداخت شده به ماارائه گردد